Оплата, доставка та гарантійне обслуговування

Способи оплати

1) Накладним платежем – оплата при отриманні товару.
Відправляємо за мінімальною передоплатою 150-200 грн., залежно від товару.
На електромобілі передплата розраховується окремо, виходячи з вартості доставки.
За послугу післяплати Нова пошта нараховує комісію 20 грн + 2% від суми замовленого товару.

2) Повна оплата на реквізити – відправляємо реквізити для оплати після підтвердження замовлення.

Способи доставки

Доставка товарів до будь-якого населеного пункту України здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта». Вартість доставки формується, виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення та способу доставки. Послуги з доставки товару оплачуються під час отримання.
На ряд товарів діє безкоштовна доставка на відділення/поштомат Нової пошти. Якщо є безкоштовна доставка, це зазначається біля ціни.
При отриманні товару необхідно вказати номер товарно-транспортної накладної (декларації) та пред’явити документ, що засвідчує особу. На складі служби доставки обов’язково перевірте комплектацію товару, наявність зовнішніх пошкоджень упаковки та дефектів виробу. Ви маєте право відмовитися від отримання товару на місці, без додаткових витрат з Вашого боку.
Важливо! Всі товари, що продаються нами, є новими, тому деякі види товарів (коляски, манежі, велосипеди та інші) після розпакування можуть мати характерний запах нових матеріалів. Це нормальне явище – запах зникне після провітрювання товару.

Повернення та обмін

Відповідно до чинного законодавства України «Закон із захисту прав споживачів» ст. 8, покупець маєтеправо здійснити повернення товару протягом повних 14 календарних днів з моменту покупки за наступних умов:

– товар не повинен експлуатуватися протягом усього терміну від покупки, тобто є новим;
– збережено товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей тощо), споживчі властивості, пломби, ярлики придбаного товару;

У разі повернення товару з необ’єктивних причин (просто не сподобався), клієнт оплачує доставку замовлення в обидві сторони згідно з квитанцією транспортної компанії.
Якщо повернення пов’язане із заводським браком або механічним пошкодженням, у разі повернення клієнт доставку не оплачує.
Опис комплектації товару на сайті в окремих випадках може не повністю відповідати тому, що є на складі. Причиною цього можуть бути неточності в описі товару, які ми намагаємося оперативно виправляти, так і зміна комплектації з боку виробників.
Щоб уникнути неприємних ситуацій, просимо вас уточнювати у менеджера комплектацію замовленого вами товару.

Гарантійне обслуговуваня
Гарантійний термін експлуатації Товару становить 14 календарних днів, починаючи з наступного дня після отримання Товару засобами поштового зв’язку і поширюється на дефекти заводу-виробника. Гарантія не поширюється на комплектність товару і природний знос деталей в процесі експлуатації. Комплектність перевіряється в момент отримання замовлення.
Гарантійні зобов’язання поширюються на товар, який несправний або має видимий дефект з вини виробника на момент покупки.
Гарантійне обслуговування не поширюється в таких випадках:
Неправильне складання, встановлення, введення в експлуатацію та зберігання.
Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням, в екстремальних умовах (стрибки, падіння тощо), для здачі в прокат із порушенням правил експлуатації.
Встановлення компонентів і додаткового обладнання, не схваленого виробником, а також неоригінальних запасних частин, які могли призвести до несправностей.
Знос товару або вичерпання ресурсу служби.
Знебарвлення тканин через вплив сонячних променів, мийних засобів, прання під час експлуатації, утворення кошлатання, розрив швів, поява плісняви та іржі, зношення (проколювання) гуми на колесах, погіршення зовнішнього вигляду, зниження якості компонентів у зв’язку з природним зношенням і атмосферним впливом. У разі зносу окремих елементів (коліс, пластикових або матерчатих деталей, лакофарбового покриття виробу) в процесі експлуатації.
Випадкові пошкодження, заподіяні користувачем або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого поводження (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо).
Недостатнє обслуговування, недбале зберігання та/або недбале транспортування товару.
Втрата елементів комплектації.
Ремонт товару, виконаний неуповноваженими на це особами.
Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ).
Гарантія не поширюється на колеса і на поломки, пов’язані з неправильною установкою коліс (наприклад, переплутані місцями R і L колеса, не до кінця зафіксували колеса тощо).